2011. november 3.

"Hiszen ha egy kicsit nagyobbat lépsz vagy kisebbet már máshova érsz,
ha egy picit lassúbb vagy gyorsabb vagy már nem kapod el a labdát
szóval minden téren a legfontosabb az időzítés. Legyen az minden
percben vagy másodpercben. Az élet bármely területén
erre törekedjetek. Erre az időzítésre törekedjetek. Fogjátok meg
és ne eresszétek el a pillanatot, mert ha egyszer el kell majd számolnotok
velük, akkor tudjátok majd meg, hogy győztesek voltatok vagy pedig
vesztesek. Hogy éltetek vagy haltatok. Legyen szó bármilyen harcról,
mindig az győz aki mindent belead az élete árán is. És ha egyáltalán
van értelme az életemnek legfeljebb az, hogy én még mindig
ezekért a pillanatokért harcolok. Nekem ez az életem, a másodpercek
amik előttem vannak, de én nem küzdhetek helyetted."
(Minden héten háború c. film)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése